Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 9-18)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 12 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
21.06.2018
HP 14-cf0004ne
Notebook - Intel Core i3-7020U (2,30GHz), 4GB RAM DDR4, 1TB HDD, 14" LED Full HD displej (1920x1080px), Intel HD Graphics 620, HDMI, LAN, WiFi, Bl... číst celé
28.04.2019
Acer Aspire 7 A715-72G-76F5
Notebook - Intel Core i7-8750H (2,20 - 4,10GHz), 8GB RAM DDR4, 128GB SSD + 1TB HDD, 15,6" LED IPS Full HD displej (1920x1080px), Intel UHD Graphic... číst celé
03.05.2019
Asus ROG Strix FX753VD-GC256T
Notebook - Intel Core i7-7700HQ (2,80 - 3,80GHz), 8GB RAM DDR4, 128GB SSD + 1TB HDD, 17,3" LED IPS Full HD displej (1920x1080px), Intel HD Graphic... číst celé
Zobrazit

 

| On-line platby

ThePay – Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba, Bitcoin 

 

|  Doprava

 

|  Doporučujeme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Dotazy

Dotazy

Dostanu k zakoupenému zařízení nějaké příslušenství?

Ano, k notebooku dostanete napájecí adaptér a potřebný kabel. U předváděcích modelů je vše zabaleno v originální krabici. K repasovaným stolním PC dostáváte všechnu potřebnou kabeláž rovněž zdarma. Současně ke všem zařízením dodáváme licenci Windows zdarma. Systém bude již nainstalován pro nového uživatele s veškerými potřebnými ovladači. A to už nějaký ten čas a nervy ušetří.

 

Co je to předváděcí zboží?                        

Předváděcí modely, které prodáváme ve spolupráci se značkami LENOVO, HP, ASUS a ACER pochází přímo od samotných výrobců. Na všechny produkty se vztahuje roční záruka společně se službou warranty pickup service. V případě jakýchkoliv problému stačí zavolat na linku servisu dané značky, kdy následně dojde zdarma k vyzvednutí u Vás doma. Předváděcí model je v tomto programu definován jako zboží ze zrušených nebo vrácených objednávek či "nadvýroby" pro firemní klienty výrobce nebo jiné trhy. Pod tuto kategorii spadají také notebooky, které byly krátkodobě vystaveny na předváděcí akci výrobce, nebo veletrhu. V 99 % případů nenesou žádné známky použití. Jsou zabaleny v krabici s veškerým příslušenstvím. Některé kusy jsou dokonce i s fólií na displeji atd. Většina produktů má klávesnici počeštěnou pomocí vinylových polepů v barvě a designu klávesnice.

Notebooky dodáváme vždy předinstalované a to s veškerými ovladači - stačí zapnout. Všechny tyto notebooky naleznete v kategorii "Předváděcí“ viz tento odkaz: https://www.az-notebooky.cz/PREDVADECI-c21_40_2.htm

 

Kategorie předváděcích notebooků:

Ve všech kategoriich jsou notebooky dodané přímo od výrobce, mají 24 měsíční záruku, servis výrobce, krabici atd. viz. výše.

 

Předváděcí A+ 

  • produkty jsou stavem estetickým i technickým stejné jako nové zboží. Často se jedná o nadvýrobu, nemusí být vůbec použité a disponují fóliemi na displeji atd.

Předváděcí A 

  • produkty jsou stavem estetickým i technickým stejné jako nové zboží. Na rozdíl od A+ kategorie je zde pouze přítomná minimální známka použití nebo estetická vada z výroby cca do 1 cm, která nesmí být na displeji. Typicky se jedná o lehce přehlédnutelný malinký škrábanec na spodní straně notebooku atd.

Předváděcí B 

  • výrazně zlevněné produkty, díky různým drobným estetickým vadám. Nicméně i zde se často jená o banality a stále se jedná o zánovní zboží. Na kartě produktu vždy naleznete konkrétní popis takového omezení. Sleva od výrobce je zde samozřejmě velmi zajímavá. Tyto kusy vždy rádi na vaši žádost nafotíme a fotky vám pošleme emailem

 

 

Co je to repasované zboží?

Často se setkáváme s mylným přesvědčením, že repasovaný notebook znamená vždy opravený nefunkční notebook - podobně jako například repasované turbo do auta apod. Nemusí to ovšem vždy být tak. U nás pod pojmem repasované zařízení hledejte plně funkční notebook nebo PC, který byl 2x důkladně otestován zátěžovými testy na kompletní funkčnost, vyčištěn a byl mu reinstalován systém Windows, což je hlavní část repase. Od našich dodavatelů je možné nakupovat pod 5 různými označeními kvality. My nakupujeme pouze tzv. A třídu, tedy nejlepší možný stav. Známky používání u této A třídy jsou většinou minimální, někdy dokonce těžko postřehnutelné. 

 

Jsou klávesnice v CZ jazyce?

Klávesnice je počeštěná pomocí vinylových designových polepů, které jsou velmi kvalitní. Vždy barevně ladí s podkladem. Počeštění je samozřejmě zdarma a automatické ke každému notebooku.

 

Odkud pochází repasovaný notebook, stolní počítač?

U nás repasované notebooky a PC nakupujeme od našeho ověřeného dodavatele, který odebírá výrobky od zahraničních leasingových společností, které je jako nové pronajímaly do různých firem. Nevykupujeme zařízení od koncových uživatelů, přes bazary apod. Mimo vysoký standard kvality nám tento proces nákupu umožňuje nabídnout zákazníkům bezkonkurenční cenu.

 

Jak je na tom baterie?

Stav baterie je u předváděcího zboží na 99% původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.
U repasovaných notebooků se pohybuje kapacita mezi 60-99%. Pokud baterie nesplňuje tuto podmínku, je buď vyměněna, nebo prodávána v "B kategorii" se slevou. Neradi bychom zákazníky uváděli v omyl. Proto výdrž baterie v hodinách neuvádíme. Výdrž v čase se totiž může výrazně lišit s ohledem na aktuální způsob využívání (plný výkon, vysoký jas, hraní her apod. vs úsporný režim, práce ve wordu atd.) 

 

Jaké telefony prodáváte, co je to označení A, B, C?

Specializujeme se na prodej cenově zvýhodněných předváděcích, krátkodobě použitých a repasovaných telefonů se zárukou. Vždy jsou s nabíječkou a v popisu je uvedeno zda jsou i s kompletním příslušenstvím a krabičkou. Co se kvality týče, vše je vždy uvedeno v popisu produktu ale k základní orientaci stačí písmena „A B a C“ u popisu zboží.

A třída je ve špičkovém stavu nového kusu. 

B třída může mít nějaké estetické nedostatky, které jsou vždy v popisu uvedeny a na fotkách prezentovány.

B třída má samozřejmě ještě o něco více zajímavější cenu.

C třída je s maximální slevou. Jsou to více použité telefony vhodné spíše jako pracovní do firem a k zákazníkům, kteří si chtějí užít kvalitu přístroje a jeho vzhled příliš neřeší.

 

Jak řešit případnou reklamaci?

Nastal nějaký problém? Něco není v pořádku? Velice nás to mrzí a buďte si prosím jisti, že vyvineme maximální úsilí, abyste měli své zařízení v pořádku co nejrychleji. I přes pečlivé testování se díky typové podstatě našeho zboží (elektronika) může nějaká výrobní vada projevit až časem. Pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefon. Je totiž možné, že Vám náš technik bude schopen poradit i na dálku. Často se některé problémy, zejména ty softwarové, dají řešit okamžitě a přes telefon nebo vzdálenou plochu. Ušetří to zejména Váš čas, který byste zbytečně strávili bez Vašeho zařízení. Pokud ovšem bude nutné zařízení poslat na reklamaci k nám, vězte, že se ji budeme snažit vyřešit co nejdříve. Jsme firma orientující se na zákazníka a nebereme to jen jako prázdné heslo. Víme, že Vaše spokojenost je spjata s perfektním servisem a uvědomujeme si to i u řešení reklamací.
Zboží prosím zašlete na naši adresu: Az-obchod notebooky, Jozefa Gabčíka 359, 530 09 Pardubice.

 

Prosím dbejte na pečlivé zabalení Vaší elektroniky.
Ztratili jste fakturu? S tím si nemusíte lámat hlavu, nevadí. Máme ji v systému.

 

K zásilce připojte průvodní dopis nebo můžete využít jednoduchého formuláře:

 

Mohu odstoupit od kupní smlouvy/vrátit zboží?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně, nebo jim zboží nevyhovuje. Prosím kontaktujte nás, můžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Prosíme o zaslání zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno. Krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy. Napište nám prosím číslo účtu, ať víme kam částku zaslat. 

 

Můžete využít i námi předpřipravený formulář, který si lze stáhnout zde:

 

                                                                

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 2019 AZ-obchod notebooky, všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz